Sju blommor under kudden.



Natten till Midsommar tillbringades med Person (som jag skrev lite om här) och det var supermysigt. Vad som var mindre mysigt vara att jag inte sov en endaste blund! Så hela midsommar tillbringades utan sömn.

Jag firade med Familjen hemma hos Mormor i Danderyd. Svenskare midsommar får man leta efter. På en filt i solen låg jag medan Nadine och Jasmine dansade runt stången. Det var verkligen en lyckad midsommar med god mat och fika. 
När jag kom hem däckade jag direkt efter mer än trettio timmar utan sömn(!). Väcktes av min underbara syster Nadine efter två timmar och kunde inte somna om, men det blev en hemmakväll ändå. Jag sov skönt under natten men steg upp runt 12.30 idag för att säga hejdå till min kära storasyster Jasmine som åker till Kina om några timmar! Spännande va? Hon var där förra sommaren också och nu stannar hon där i två veckor med sin Kung Fu-klubb. Beundrar henne verkligen..
 
Nadine, Jasmine, Ny kontakt Catharina, med dotter i bakgrund, och så jag.
Jag och Nadine i bilen hem till Mormor för eftermiddagsfika.
 
Nadine, jag och Jasmine
Jasmine och Farhan. Så kära, de har varit tillsammans i över tre år! 
 
Danska Mormor och Mamma. Världens bästa.
Jasmine och Nadine dansar. Dem ser ut som hattifnattar på den här bilden, fråga mig inte hur. Tycker bara att dem gör det! haha :-)

Det blev inga sju blommor under kudden inatt. Jag har faktiskt plockat sju olika blommor en gång och drömt om en kille. Jag plockade dock inte ifrån sju olika ängar - men ifrån sju olika gräsmattor.. Alltid något. 
Nästa sommar ska jag plocka enligt reglerna. 


Nu tvättar jag och Nadine. Imorn åker vi iväg så idag ska packas. Puss och Kram, Ängeln (aka ego-Angelica).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0