The Day After.

Hej allihopa. Jag (Angelica) såg att vi fått massa nya besökare, vad kul :-)

Just nu har uppdateringen varit kass, men den blir snart bättre - och intressantare. 

Jag märke förra veckan att min dygnsrytm höll på att ändras. Försökte att ändra tillbaka det men det brukar ta mig två-tre veckor. Förjävligt va? Så idag somnade jag klockan tio på morgonen(!)

Well.. Lika bra att ha vänt dygnet nu när jag ändå ska på P&L om en vecka drygt :-)

 

Natten spenderades med en Person (ja, stor bokstav för det kan komma å hända att denna person får heta Person här i bloggen) och det var supertrevligt :-) Vi kollade på film och låg och snackade. Har haft det mysigt helt enkelt :-)

Nu känner jag mig helt jetlaggad. Känns som att någon har tagit min själ alltså. Så tom innuti känner jag mig! Blir alltid så när jag har dygnat :-P

Färsking #1.

 

KRAM!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0