Sol för fina naglar.

Nadine är i stan med Lukas och jag (Angelica, vem annars..) har mensvärk så mig är det synd om. Känner mig lite febrig också. Förjävligt är det, speciellt när det är fint väder! för det är väl det? har inte ens orkat dra upp rullgardinen..

Idag ska jag försöka städa, om jag orkar. Kan knappt andas när jag har mensvärk.

Fikade nyss med Mamma, storasyster Jasmine och Mammas kompis Sara. Vi har fikat några timmar med kaffe och hembakade kärleksmums (Jasmine är kocken). 

Wow.. Vilka samtalsämnen det blev, himla trevligt.

Nu ska jag fixa mina naglar! hihi :-)

 

Mina naglar mår så mycket bättre på sommaren. Måste vara all D-vitamin från solen!

Ja, jag har världens längsta fingrar.. Jag älskar dem :-)

 

Kramisar! Angelica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0