One Love

Inatt väcktes jag av ett samtal. En kompis ville att jag skulle komma ut, herregud. Blev mest lack över att han hade sommarlov och inte jag, hehe. Men det var lite småirriterande att jag bara sovit en timme och sedan fick svårt att somna om igen.
Nä, natten var ingen höjdare. Det känns som att jag har dygnat - förjävligt med andra ord.
Duschade nyss och smörjer in mig nu, har ett jättestort blåmärke vid knäet. Eller faktiskt är det två stycken och det är ju inget nytt att min ben drar åt sig blåmärken såsom magneter drar åt sig synålar.
Ska fixa mig lite och sedan äta. Vi har ingen egentlig skola idag, bara lek i solen.

Juste! Det var lite grejer jag skulle ta upp!
1. Nadine har under olika omständigheter ingen tillgång till Dator eller Mobil - för att nå henne får våra kompisar ringa till mig (ev. skriva till min FB) och det kommer bara att vara jag, Angelica, som kommer att skriva alla inlägg nu ett tag framöver. p.s. Nadine får själv berätta varför sen när hon kommer tillbaka.
2. Header är tillfällig. Okej, den är verkligen jättehemsk men vi har en idé på en annan header som kommer upp så fort vi tagit foton och trixat med den lite. 

Jaha.. Det var ju bara två punkter! :-)
En låt jag började lyssna på igen igår. Det är bara en viss mening jag tycker om egentligen.

Massvis med Kramar, Angelica.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0