Min prinsessa♥

Har precis lagt in en tvätt - måste ju ha rena kläder nu när jag ska åka bort med syrran!

Innan jag satte igång tvättmaskinen så kom jag typ innanför dörren här hemma, jag gick en promenad från Loppan hem. Var och lämnade tillbaka ett par jeans som Angelica hade lånat och så slutade det med att jag lånade ut mina egna jeans som jag hade på mig och gick hem med ett par mjukisar istället!
Nu när jag ändå ska åka bort och en del av mina kläder kommer ligga orörda i mitt rum så kan man ju lika gärna låna ut de :-D

Här är ett par bilder från onsdags på mig och Loppan som inte kommit upp än:
 

Haha, ''Hej, sitter och tar det lugnt vid Arlanda flygplats''. Haha ser ut som det..
Min prinsessa och jag./Nadine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0