@ Klaras Roof

Idag började vi klockan 10.15 - vi skulle spela brännboll. 

Både Nadine och jag har ont i höft och knäen så vi frågade lärarna om vi fick gå, vilket vi fick.

 

Vi gick till vår gamla skola och hälsade på våra gamla lärare. Det var mysigt. Klara kom också dit och sedan vi åt vi mat i skolan alla tillsammans. Varken jag eller Nadine har varit där på över två år! Så allting

 

Efter skolbesöket gick jag och Klara hem till henne och låg i solen på hennes tak. Det var mysigt. Vi drack tea och åt apelsin.

Till middag åt vi massa smått och gott. Och nu sitter jag hemma efter att ha promenerat hem.

Jag borde egentligen träna nu. Har liksom inte tränat regelbundet på två månader ca. Och nu har jag faktiskt tid. 

      

Alltså det var burning hot på taket. Så när Klara skulle in och hämta tea fick hon släpa med filten under fossingarna för att slippa brännskador! 

Jag är så trött nu att jag kommer allvarligt att tuppa av snart. SUCK. Snart kommer sommarlovet iaf. Bara tre dagar kvar. . 

 

Massvis med solkramar, Angelica.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0