Hederligt Svenskt

Sov hemma hos Lukas inatt. Midsommarnatten spenderade vi runt om i Stockholm med Jocke och Victor och massa andra människor - vi gjorde så mycket men samtidigt ingenting typ! Men det var skönt, alltid roligt att umgås med Lukas och vännerna :-)

Angelica har redan gjort ett midsommarinlägg men jag tänkte lägga in ett par bilder med. 
Midsommarafton tillbringade familjen som sagt med vår danska Mormor i Danderyd. Dagen var fylld med god mat, glass, jordgubbar (ett måste?), små möten här och var med folket som var på plats, dans och åter igen dans.


Olika smörgåsröror som mormor gjort i ordning - så goda!!
Den obligatoriska midsommar-jordgubbs-bilden.
Mammsen♥

Här dansas det för fullt! Det blir så fin gemenskap när alla främlingar tar i hand!
Jag, Catharina och Jasmine.
Snuttan Angelica.
Hederligt svenskt! :'-) Jag och Anna-Karin, en söt liten dam som spatserade omkring bland allt midsommarfirande i sin fina svenska folkdräkt. Statyn är Anna-Karin när hon var 10 år gammal - urgulligt!

Kram på er, jag hoppas att ni har haft en otroligt mysig midsommar med mycket skratt :-))! /Nadine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0