En barndomsvän

Hejsvejs! Vaknade för inte ett så kort tag sedan. Det var så klart inte första gången jag vaknade upp idag - ställde alarmet på kl 10.00 redan och gick upp och gjorde mig i ordning för att bli upphämtad med bil av Mamma och familjen, jag sov nämligen över hos Dalle inatt. Vilket är min barndomsvän för er läsare som inte redan visste det! 

Igårkväll så drog jag och Dalle ner till sjön och tog ett dop - ljuvligt! Och sedan när vi kom hem tämligen frusna så hade hans mor bakat rabarberpaj som stod underbar & varm på spisen!

Sedan fick jag mig en liten överraskning när jag kollade igenom kameran - Dalles lillebror!
 
Nu ska jag börja göra mig i ordning igen för att dra till Lukas - midsommarafton fortsätter! Kram på er och glad midsommar!/Nadine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0