50 Cent nära mitt hjärta.

Mys! Kom nyss hem. Mamma och jag var och fikade i ett litet café som ligger mellan Björkhagen och Hammarby. Killen i kassan var jättetrevlig hehe. Ska nog dit imorn ;-) skojar.
Träffade en kompis innan jag och Mamma drog iväg och är lite irriterad nu men samtidigt väldigt lättad. 
Ska bara ta det lugnt idag här hemma, eller okej rättare sagt, jag är fast här hemma nu för smutstvätten kommer snart få egna ben och kravla in i tvättmaskinen självmant.
 
 
Juste jag har en fråga till er alla: Någon som vill ha en bondkatt? kolsvart liten kattunge. Eller ja, dem är tre stycken   och behöver hem om ca 2 månader. 
 
 
Sitter och myser i min gamla 50 Cent-tröja. Haha älskade den förut, skulle nog burit den varje dag om fallet inte var så att jag inte kan ha på mig samma kläder två dagar i rad.. Den är fortfarande nära hjärtat men inget jag väljer en utekväll precis.
 

Kommentarer
Postat av: Klaraaaaah

naw tack snälla ni e

Svar: hihihi <3
amorousness.blogg.se

2012-06-14 @ 10:12:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0