15 svenska riksdaler

Hej på er alla soon2be-nattfolk. vad fan är det med mig egentligen? 
Det är Angelica, aka forever alone, jag ska snart kolla på film tror jag. :-) Är så himla trött, det är så skönt att bara ligga i sin egen säng. Varje gång jag är ute och/eller om det är kallt så längtar jag till den. Alltså jag älskar min säng. Jag bor i min säng. Jag ska flytta till en etta och hela mitt golv ska vara en säng. Lovar.

Ska kanske klippa i lite kläder nu - you know, min hobby?
Haha känns som att jag klipper sönder alla mina kläder. Eller nä, det känns inte. Jag gör det.

Idag har jag på mig min Ralph Lauren tröja :-) Tycker den är cool, köpte den på en marknad för 15 kronor i Småland. HAHA.
Sen vill jag påpeka hur mycket jag diggar mina nya naglar. Eller vadå nya? det är fortfarande mina haha. Gillar nagellacket! Beige is so my color now! :-D

Kram!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0