✄ - - DIY

Hej Angelica här :-)

Inatt sov Nadine borta, ifall ni undrar varför bara jag uppdaterar.

 

Jag steg upp för exakt en timme sedan och började tvätta. Lakan, tröjor undisar - you name it!

Ska snart träna och sedan dammsuga, skura och allt som hör till.

Klippte nyss i ett linne, eller jag påbörjade det igår. 

Ett vanligt H&M-linne.

 

Mycket snyggare irl. 

Perfekt till Peace&Love. Jag tänker på outfits till P&L hela tiden. Varför? 

1. För att jag alltid packar för mycket. Spelar ingen roll ifall jag ska sova borta en natt eller i tre veckor.

2. Jag avskyr helt enkelt när man är hemifrån och känner att man packat tusen väskor med skit.

Den här gången ska jag packa 1 väska (får se om jag håller det) och ska ha förbestämad outfits. Kommer bli bra. Det här linnet kommer bli skönt att ha om det är varmt, för vem brukar inte dra upp tröjan och vilja fläkta magen? :-)

 

KRAM :-)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0