Utbjuden på Listudden.

Hej hej! Ah.. Gud vad seg jag är nu.. Min kropp är alldeles tung. Men jag antar att det blir så när vädret skiftar så drastisk, att ens kropp typ blir lite smått chockad när det blir varmt och kvavt från ingestans. Eller tja, vad vet jag, förutom att jag är fysiskt trött.
Det kan också bero på att jag sov väldigt oroligt inatt, jag drömde faktiskt en mardröm - väldigt länge sedan sist. Haha, halv fyra vaknade jag och var superskraj!

Jag fick inte sova mina 9 timmar heller för jag kom hem lite sent igår - jag var nämligen utbjuden ut till Listudden (nära Orhem (vilket i sig är nära Flatenbadet och Skarpnäck)) på middag av min vackra väninna Agnes.
Vi hade det supermysigt, åt vegetarisk middag med Agnes mamma, drog till sjön och tog ett nakendopp.. Hehe, kändes så typsiskt ungdomstjejaktigt - mys! Sedan gick vi upp och satte oss i hammocken och fikade med bär från deras trädgård och chokladpudding!

Åh, jag hade supermysigt! /Nadine.

Kommentarer
Postat av: Elin

Åååååhhhh vad mysigt! :* Puss på er båda två, sötnosar <3

Svar: Ja hihi! Puss på dig sötis!! <3
amorousness.blogg.se

2012-07-25 @ 18:39:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0