The Penis game

Igår träffade jag några väninnor. Vi är ett litet gäng tjejer på 5 pers! Vi åkte till Hammarby sjöstad och åt mat, sedan gick vi ner till vattnet på en liten brygga och satte oss och myste. Vi lekte ''Penis''. Haha, det är en riktigt skoj lek! Man kan t.o.m köra den bara två personer! Det börjar med att den första personen viskar ordet ''penis'', sedan ska den nästa personen i sin tur också säga ordet, fast lite högre osv osv. Det slutade med att vi satt där och gallskrek P E N I S ut i det fina området! Leken går egentligen ut på att man ska ropa ordet på offentligen platser och den som vågar säga ordet högst vinner.. Ingen förlorade i vårt fall.
Sedan hade vi ett litet lebbtåg också, motsattsen av en böghög vill säga - nej men, vi masserade varandra på rad, ett massage-tåg.

 
 
Fr. v: Jag, Tone, Mina och Agnes (Elin fotograferade sedan gick hon och satte sig framför Agnes).
Åh, de är så vackra, mina pärlor! Jag hade verkligen supermysigt! /Nadine.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0