Pakistanskt kalas!

Hej hej på er! Nu sitter jag hemma bänkad framför datorn, kom hem för drygt en timme sedan - var ute här där jag bor med en kollega från mitt jobb faktiskt! Vi satt och pratade ett tag, väldigt trevligt :-)!
Innan det så var jag och systrarna mina bjudna på pakistanskt kalas för att fira min äldsta systers pojkväns storebrors son som fyllde ett år.. Hänger ni med? Jaja, det var i alla fall roligt - trevligt folk och god mat!

Eftersom att det var ett pakistanskt kalas hade vi självklart på oss den pakistanska nationaldräkten; Salwar kameez.


Angelica och Jag in action s'att säga.



Alla tre systrar med våra dräkter på. Min dräkt (den enda jag äger) var dock ur modet.. Det märktes verkligen på kalaset då nästan alla hade långa dräkter som hängde över knäna; som Jasmines och Angelicas.

Det underbart vackra paret, Jasmine och Farhan.

Nu tänker jag sova gott folk, jag önskar er alla en god natts sömn - kram! /Nadine.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0