På jobbet, typ.

Just nu jobbar jag, (eller ja, jag har gått hem nu över lunchrasten) - fick jobb i Kärrtorp! Jag älskar K-torp, så det passade ju utmärkt. Det är ett service jobb; trädgårdsarbete och städnings-utryckning typ.
Dock är det bara ett sommarjobb, men det duger finfint det! 
Något som inte är lika fint är alla jävla myggbett som jag fick under gårdagens arbete. Vi var ute i skogen och sågade ner slyn och samtidigt som jag kände hur min moral bröts ner (moralen om att inte hugga ner träd och liv osv) så blev jag uppäten av mygg.. Idag jobbar vi dock inne i en ungdomsgård som vi ska måla om så det är ju lite mer skonsamt! 
Snart tar min en och en halvtimmes långa (lyx!) lunchrast slut, så nu måste jag kila - kram kram!





Jag just nu med jobbkläder på - alltså kläder som jag inte är lika rädd om. /Nadine


Kommentarer
Postat av: Takai;

så himla fint hår! :*

Svar: Tack så mycket! :-) /Nadine
amorousness.blogg.se

2012-07-10 @ 14:44:04
URL: http://takai.blogg.se
Postat av: Takai;

svar;
är det ditt naturliga? :O

2012-07-11 @ 14:39:43
URL: http://takai.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0