Odiskret

Många har sagt att vi är odiskreta, typ när vi ska viska något då råkar vi typ skrika så att alla i hela världen hör.. Eller när vi ska kolla in någon snygging - då råkar vi råstirra istället. Vi menar såklart inget illa med det, vi märker bara inte hur odiskreta vi ibland råkar vara hehe..

En av de odiskreta saker jag kan göra är när mina vänners crush (någon de är förtjusta i) kommer nära oss och jag diskret ska förklara att han/hon är i närheten med hjälp av en liten blick eller ett tyst ord.. Istället står jag med det mest fåniga flin över hela ansiktet. Denna bilden är ett praktexemplar över hur jag kan råka bete mig ibland:

 


Kommentarer
Postat av: lolla

typiskt dig -.-

2012-07-07 @ 13:34:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0