Man mår ju lite sådär..

Mensvärken lever vidare i min mage och pulserar ut med sina långa tentaklar runt om ryggen och resterande delar av min nu rätt så ynkliga kropp.. Sitter och lyssnar på Celine Dions titanic-låt; ''My heart will go on''. Fina deppigheter det där. Nej men, trots att jag känner mig allmänt låg så ska jag ut nu, träffa min allra bästa vän Lukas. Det kommer förmodligen (naturligvis) få upp mitt humör. 

    
Jag hoppas ni alla känner er friska och krya och har en underbar fredagskväll, kram kram! /Nadine.

Kommentarer
Postat av: N

Tack tack! :D

PS: tar du inte tabletter mot värken? Ha något varmt om magen, det brukar hjälpa :o

2012-07-20 @ 23:50:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0