Lite info bara.

Förra månaden så fixade jag två nya kategorier, en för mig själv och en för angelica. Tanken med dessa kategorier var att vi skulle kunna lägga inläggen vi skrev under våra namn, samt under den kategorien som inlägget tillhörde (vardag, träning etc..), för att ni läsare lättare skulle kunna se vem som hade skrivit vad. Men vad vi sedan märkte när vi uppdaterade ett inlägg var att det fortfarande inte syndes vilken namn-kategori den tillhörde, utan bara en kategori syndes och det var ''vardag''.. 
Så de nya namn-kategorierna underlättade ju ingenting; vi var fortfarande tvugna att använda oss av snesträck osv när vi skulle avsluta våra inlägg. 
Det tycker dock inte jag är så jobbigt längre, det flyter ju på bra, jag var nog bara lite ovan i början då jag hade bloggat ensam först. Så vi kommer att fortsätta med att avsluta våra inlägg med vår signatur på det sätt vi gjort hittills!

Jag har dock flyttat alla våra inlägg under våra varsina kategorier (Angelica & Nadine), trots att kategorierna inte syns under inläggen när vi uppdaterar så har faktiskt en fågel viskat i mitt öra att våra inlägg gärna får ligga där med, då vissa gillar att klicka på kategorierna och läsa under de. Så för att summera mig; nu kan ni läsa Angelicas och mina inlägg genom att klicka på katergorierna, om ni bara vill läsa den enes inlägg vill säga!
 
 
Och juste! Vi lovade ju ett Peace & Love-inlägg, vi får se hur de blir med det.. Hehe.. Det känns ju inte lika aktuellt längre.. Angelica kommer hem imorgon så vi får se om vi kirrar något bild(åtminstone)-inlägg under veckan som kommer!
Många kramar! /Nadine.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0