Jobb och sol ♥

Hej hej! Jag hoppas ni alla mår bra!
Vilket fint väder vi har haft idag va? :-D
Min dag började vid sju-tiden imorse idag, hemma hos Lukas som jag hade sov över hos inatt. 
Jag gick till jobbet och hela jobbdagen idag spenderades utomhus i Orhem. Vi dödade naturligen ytterligare idag genom att hugga ner slyn... Fy, så hemskt omoraliskt det känns..

Jaja, vi fick sluta lite tidigare och så fick vi skjuts hem! Så jag drog ner till sjön och låg och njöt i solen i nästan 2 timmar!! Superskönt efter att man slitit med en tång hela dagen.. Idag var det förresten inte alls lika mycket myggor - knappt några, U N D E R B A R T !

Bild på den lilla skogsbiten som skiljer sjön och vårt hem ifrån varandra. Tar ca 3 minuter att gå bara.  :-) /Nadine.

Kommentarer
Postat av: Agnes

men lägg av! jag jobbar på listudden! ;) jobbar fram till tisdag, kmr sova där oxå;) ska vi ses nån dag där å bada eller nåt? du kanske kan komma förbi stugan å äta middag nån dag? :) skriv på facebook eftersom jag inte har nån telefon.. :p puss <3

2012-07-20 @ 22:21:55
URL: http://agniislife.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0