Fredagen den 13de-klädsel.

Vad ska man göra Fredagen den 13de (tamtamtamtam*dramatiskt ljud*) då? 
Är det inte så, att ibland kan det verkligen vara torka angående folk som vill träffas och sedan helt plötsligt hör alla av sig på precis samma dag? Den här helgen har varit lite så. Jag har absolut inte haft ett fullspäckat schema men lite mer beslutångest kring vad jag ska prioritera och göra kanske. Haha..
Jaja, det blir i vilket fall som helst att träffa min bästis Lukas. 

Och vad har man på sig Fredagen den 13de då?

Tja, en rosa Wonderwoman-tshirt, ett par svarta ordinära tights och en svart stickad kofta fungerar väl?
Med lite strass(blingbling)detaljer här och var;

 



Jag önskar er alla en trevlig helg - Många kramar /Nadine

Kommentarer
Postat av: Farhan

Det där är Wonderwoman, sötnos.

Svar: Fy fan vad hemskt.. Det visste jag faktiskt!!!
amorousness.blogg.se

2012-07-15 @ 12:20:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0