Dagens missöde..

Hejsan! Nu sitter jag hemma igen, vi fick sluta vid lunch idag på jobbet. Nu återstår bara en vecka kvar sedan är mitt jobb slut. Hm. . Vet inte om jag längtar tills det tar slut, jag älskar mitt jobb! Som jag tidigare nämnde, så lär man sig så himla mycket!
Idag på jobbet så var fortsatte vi att klippa sly i Orhem och jag trampade i hundskit framför nästan alla på jobbet.. Tur att sjön låg precis intill så att jag kunde gå ner och skölja av skorna.. Jag som alltid är så noggran med vart jag sätter fötterna, kollar nästan alltid under mina skosulor när jag gått på gräs eller något för att undgå att just gå det där ödet till möte.. Jaja. What to do?

Juste! Igår på kvällen var jag med Hassan, det var jättemysigt att få umgås med honom igen - det var två år sedan sist!

Utsikten från min position på jobbet tidigare idag - Jag låg ner på marken och solade, soft som bara den! /Nadine.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0