They say in heaven love comes first - We'll make heaven a place on earth.

Mhm. En bra helg har detta varit och det är så avkopplande att tänka på att jag inte ska upp klockan 06.00 imorgon för att jobba. Mina knän värker. En annan historia. 
Ska berätta om helgen nu. 
Fredagen började med jobb som avslutades med grill och lite basket. 
På kvällen var jag hemma och städade mitt rum (helt rent och trevligt nu, som vanligt) och sedan började jag fixa mig. För jag var på date (ja, finis det var vår första date hehe) med Person och det var mer är underbart.
Vi skulle på bio och ja, vi båda är ganska sega så vi skulle kommit försent om det inte var för Mamma. Som en räddare i nöden skjutsade hon oss in till stan(!).
   Vi kom dit för att se The Dark Knight Rises. Men vi kollade på Grannpatrullen istället..
Haha jag vet inte varför egentligen, vi båda vill se Batman – jag har ju varit supertaggad på den! Men vårt slutgiltiga filmval var ändå bra och roligt. Vi garvade mycket och vi har samma humor tror jag. Pluspoäng på det.

Lördagen spenderades med att dega hemma, vi bakade en jättegod kladdkaka tillsammans och kollade på tv. Bl.a. Min pappa är bättre än din pappa – det var jättekul. Vi garvade som tusan – hmm.. Vi har nog samma humor alltså.
   På kvällen drog vi ut tillsammans med Nadine, och två tjejkompisar, och gick till Nypan (ett offentligt utomhusbad). Där satt vi på filtar och myste till musik och VP.
Det var sååå myyysigt att ligga å gosa på en filt med Person. 



Det bästa som finns måste vara att tillbringa tid med en själ som man älskar, Angelica.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0