Min absoluta favorit.

Igår hämtade Lukas upp mig med bilen!! Han har övningskört i några månader nu och detta var första gången jag fick följa med. Allting gick galant, han är jätteduktig! Vi åkte med hans Pappa och lillasyster till Hemköp och handlade.
Sedan begav vi oss hem till de och började göra i ordning tacos-middagen. Vi kollade på OS. Jag brukar aldrig kolla på OS men nu skulle hela Lukas familj kolla på när bl.a Usain Bolt sprang så då gjorde ju jag självklart också det! Det var faktiskt riktigt pirrigt innan loppet började, hehe, jag blev lite (jättemycket typ..) nervig av mig!
Bolt vann och satte nytt OS-rekord på 9.63 sek (100 m)!

Fick denna av Lukas snälla Pappa :-D Detta är min ABSOLUTA favorit-yoghurt! Den är så fet med så fyllig konsistens och riktigt smakrik på vanilj!! Helt enkelt bäst, gud vad jag älskar den!
THIS IS LOVE!
/Nadine.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0