Is this love?

Inatt sov jag över hos Person. Det var supermysigt. Men redan klockan 13.00 var jag hemma och sedan dess har jag städat lite i rummet, vikt in det mesta av min tvätt och kollat Batman Begins och Batman The Dark Knight med min storasyster, hennes kille och min kusin Gabbi.

Båda filmerna är superbra. Har sett The Dark Knight 3 eller 4 gånger nu. Såg den 2 gånger på bio för att jag tyckte den var så bra. 
Kanske ska på bio i veckan med Person. Hm.. Lär ju övertala honom om att vi ska kolla på den senaste Batman-filmen. Hehe :-)

Just nu myser jag i Persons tröja. Mer än trevligt - fast det gör att jag saknar honom lite faktiskt. Helt ärligt har jag inte lätt för att sakna personer eller få hemlängtan, men det är en ganska skön känsla. Det känns som kärlek.

Okej, jag slutar nu - ska upp klockan 06.00, jobbet kallar!

Sneaker Freak Hahahaha! Det står det på tröjan.. Eller okej orkar inte ens förklara varför jag skrattar åt det. 
Osmickrande bilder, ja jag är lika trött som jag ser ut. 

Sov Gott, Angelica.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0