fake will always be fake

Just nu städar jag mitt rum. Resväskan från Peace & Love låg kvar tills idag. Hur länge har den legat i mitt rum? 1 och ½ månad(?) - Med andra ord, fan vad otrevlig jag är.

Jag har faktiskt inte orkat städa mitt rum, och i ärlighetens namn så hittade jag t.o.m. insekter i min säng. 
Haha håll i hatten! Så vidrig är jag faktiskt inte Jag hade haft öppet fönster hela kvällen och jag bor ju på undervåningen så en fjärillslarv och en tvestjärt hade tagit sig in. Alltid kul med oväntat besök..

Och jag har städat mitt rum, men inte tagit ut resväskan. Nu är den i förrådet, 1 minut tog det + 1 & ½ månad. 

Bland all röra hittade jag tre solbrillor som jag hittat på P&L - tog med de hem som en rolig sak.


Puss, Angelica.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0