Att önska på fyra fallande stjärnor.

Igår var jag med Leyla. Vi låg i en stor gunga och kollade på stjärnhimmeln. Det har ju varit så monligt på senaste tiden så det var riktigt härligt att få se alla vackra stjärnor igen. Och vet ni vad som hände?! Jag såg ett till stjärnfall!! Jag har sett 4 stycken stjärnfall på mindre än 2 veckor nu! Det är ju helt otroligt!! Det är nästan som att man inte vill tro på det och istället överväger idén om att jag kanske har något fel på ögonen..

 Bild tagen i England (Så att inlägget inte skulle bli så tomt).
 
/Nadine.

Kommentarer
Postat av: Farhan

Jag har för mig att det var en meteorsvärm som passerade jorden, kanske var därför du såg så många stjärnfall på så kort tid =)

Svar: Jo men de skulle komma några dagar efter jag såg alla stjärfallen och det skulle typ bara vara en natt. Det är vad jag har hört iaf :-)
amorousness.blogg.se

2012-08-16 @ 17:02:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0