Tumblr.com vs Blogg.se

När man skapar en blogg nu på Blogg.se så ser det helt annorlunda ut!

Man märker att Blogg.se har fått mycket inspiration från Tumblr.com. (Jag själv har en Tumblr, har haft den längre en min förra blogg på blogg.se)

 

När man skriver ett inlägg på Tumblr.com
När man skriver ett inlägg på Blogg.se
När man skriver ett inlägg på gamla Blogg.se
Man ser verkligen stor skillnad. OCH man ser verkligen att blogg.se har inspireras av Tumblr.com!
Jag personligen tycker att det är bra, jag gillar Tumblrs layout. - Så det är bara positivt att Blogg.se har härmats lite hihi :-)
 
Min tumblr är förresten: Lendrix.tumblr.com <-- klick!
 
En inspirationskälla för mig själv och andra. En sida där jag rebloggar foton och annat som jag inspireras av. 
 
Jag älskar Tumblr. Man får reda på så mycket inom alla områden. Eftersom att Tumblr är worldwide hinner man snappa upp (t.ex.) klädesmode flera månader innan det kommit till Sverige. inte så illa va?
 
Kram, Angelica.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0