Full med energi!

Nej men tjenare!
Nu är jag hemma, mätt och belåten! Var med Loppan i Rålis idag, vi träffade på Nilay och lite annat folk från bl.a Enskede gårds skola. Det var mys, vi chillade bara, tills jag, Loppan och Nilay åkte hem. Nu sitter jag här och funtar på vad jag ska göra av kvällen, gå ut/stanna hemma det är frågan!

 

I veckan har jag haft så mycket energi!!
Detta var min Måndag;

  • Sprang 2,6 km på 14-15 min, följt av en promenad på 1h och en kvart.
  • När jag kom hem jag gick jag ett ärende till mamma (till ICA).
  • Sedan dansade jag i mitt rum.
  • Hoppad omkring till reggaemusik. Seriöst, det var som en friskis&svettis-pass.
  • Sen gick jag ett till ärende till mamma (till Konsum).
  • Sedan tränade jag; rumpan, lår, armar, bröst, mage osv osv, massa kroppsövningar plus stretching!
  • Sedan stod jag och hoppade/dansade i rummet över en timme till reggae igen.

Och igår så dansade jag över 2 timmar igen till reggae!
I Måndags så var jag även och besökte min gamla skola och massa lärare, det var supermysigt! Var där på ett litet ärende också.

Det är så skönt med energi, jag bara njuter :-D




Kommentarer
Postat av: Världens enväldiga härskare

JAG VAR OCKSÅ I RÅLIS IGÅR NADINE! Såg dig inte -.- liaaar!

Svar: Ofta var du? :-O Jag satt på den där stora trappan, i skymundan bakom några träd!
amorousness.blogg.se

2012-06-14 @ 10:11:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0