Studenten - 8 Juni

I fredags tog treorna, i Fryshusets Gymnasium, studenten.
Det var så kul att se alla springa ut och dansa på flaket :-) Kan inte fatta att det är min och Nadines tur nästa år - kommer bli så kul. Och jag kan knappt tro det, att VI fyller 18 år i vinter. 
Well.. Tillbaka till studenten. 
Hela dagen började med panik! Jag som nästan aldrig får stress har fått det för mycket på sistone. Det har varit så mycket inlämningar nu i slutet och massvis annat. Igår när jag vaknade upp kunde jag inte fatta att det snart är sommarlov och jag fick en sådan härlig känsla - jag hade ingenting "som måste göras". 

Vid tolv-tiden åkte jag och Nadine in till stan för jag hade inga klackskor. Vi kollade runt och efter en stund hittade jag några på DinSko(!) - jag som haft emot budget-affärer innan p.g.a. att jag tycker kvaliteten suger. Liksom sulorna ramlar av och hälarna spricker typ! Haha.
Skorna är jätte fina, svarta pumps med en 15 cm hög tjock klack! Det kommer nog upp en bild på godbitarna senare i veckan.

Efter inköpet åkte vi i stress (eller ja, det var bara jag som var stressad) tiill skolan. När vi väl var där hade jag inlämningar att skriva ut - Och det var  jag nästan höll på att gå under. Kopiatorn skulle värma upp i 5 minuter! Om en kvart skulle dem springa ut och klackarna var jobbiga - för de är lite för stora. Men allt gick vägen, alla uppgifter är avbockade och vi hann ut alldeles lagom för att hinna hälsa på vänner och sedan se alla springa ut.
Här kommer ett gäng bilder:
        
Efter utspringet åkte Nadine och jag hem till Oscar. Vi åt mat med hans familj(+släkt) och sedan gick Jag, Nadine, Oscar, Andres och Karim till Rolands studentmottagning. Kvällen var lyckad och jag hade det supertrevligt.

Massa Kramar, Angelica.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0