DIY - PIMP MY SHIRT

Inatt klippte jag i min tröja lite. En tröja från H&Ms herravdelning. Använder den aldrig så jag tyckte att jag kunde pimpa den lite. Det börade med att jag tänkte klippa det som ett linne med en uringning där bak.

 MEN jag klippte för stort så jag var tvungen att knyta ihop det på något sätt. Då tog jag några remsor som jag nyss klippt bort och började snöra i små hål jag gjorde med saxen. 

Tyckte det såg fjantigt ut och då kom jag på mina gamla Mr.Lace! Ett par rosa skosnören med blåa pinnar. Jag brukade använda dessa till tröjan när jag hade mina Kicks. 
Well. Resultat:

If u ask me? DOPE AS HELL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kram, Angelica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0