Versace Jeans Couture

Hej hej, hoppas ni alla har sovit gott! 
Själv somnade jag klockan 00.30 ca. Och ja, för två timmar sedan gick jag upp - jobbar ju idag!
Solen ska stråla idag så jag ska nog ha shorts på mig. 

I helgen har jag varit med Person nästan hela tiden. Gårdagen spenderade vi med att dega hemma sedan tog vi en prommis till Hammarbyhöjden och köpte Pizza. Jag har svårt för fet mat, eller närmare bestämt skräpmat - min mage blir inte rolig av det. Men det gick bra, vi delade på en Pizza dock så jag fick plocka bort all skinka.. Ost bröd är också nice.. Haha.
Efter det promenerade vi till ängen och låg på gräset där vi kollade upp på himmelen. Vi lyssnade på musik och myste lite innan vi gick hem.

Förra veckan hade jag denna outfit, får se vad jag sätter på mig idag - ska dra om två min!

Jeansshorts_Levi's | T-shirt_Versace Jeans Couture | Skärp_Vintage

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det går rykten om att en i er släkt ska gifta sig som var med på lyxfällan, ska ni också gå på bröllopet då?:), inte för att det hör ngt till lyxfällan :p

Svar: Ja det stämmer. Vem är du? :-)
amorousness.blogg.se

2012-07-30 @ 20:49:48
Postat av: Klaraaaaah



Ofta du har ett större fan än mig :O -->

jeansshorts_fått av Klara, sluta leka att du har råd med nya kläder -.-´ pööööhs

Svar: Haha ellerhur. Om du mår bättre av att få lite credd över brallorna så fixar jag det. Men det är ju märket jag skriver inte affären eller personen din apa. Pözz
amorousness.blogg.se

2012-07-30 @ 22:59:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0