Tack Mamma.

Hej hej.
Idag jobbade jag flitigt med att måla, lacka, måla igen, tvätta fönster och.. hmm. That's it. Efter jobbet sprang jag i spöregnet till björkhagens tunnelbana och åkte till Skanstull. 
Kom till Klaras mysiga café och bjöds på kaffe, macka + sallad och smoothie! Gott som tusan, Tack underbara käraste trillingsyster. 
Hmm.. hjälpte även till lite bakom disken faktiskt.

Vid 20.00-tiden drog jag vidare till hornstull där jag fikade med Mamma, hennes kompis och hans systerson. Blev som en dubbeldejt. Förutom att jag endast har ögonen för min fina ögonsten. 

När jag kom hem hade jag fått en klänning av Mamma. Precis som Nadine också fick. Klänningen är egentligen inte min stil alls men den sitter som gjuten! Den är som gjor för mig. Hmm, so it's a keeper! :-)
Bilden är orättvis, och mitt rum är kaos. Imorn ska jag äta på värdshuset Ulla Winblad. Kanske ska inviga klänningen då?

Kram, Angelica.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0