''Pappa-tshirt''

Igår mötte jag Lukas och grabbarna, Jack fyllde 18 år vid tolvslaget så när midnattstimmen började närma sig så  rörde de sig mot stan för att fira. Jag och Lukas, omyndiga som vi är, blev kvar i förorten. Vi gick på promenad och köpte pizzasallad på en pizzeria som hade midnatts-öppet. Jag hade varit sugen på pizzasallad jättelänge (det är så gott ju! :-D) så det var skönt att äntligen få sätta tänderna i det! 

Imorse vaknade jag upp hos Lukas.. Eller tja, ''imorse'' var det ju inte precis, närmare bestämt efter kl tre på dagen.
Det var så himla fint väder så jag, Lukas och hans pappa gick ute och satte oss på verandan och fikade lite. Sedan fick jag en tshirt av Lukas pappa när jag skulle gå hem, eftersom att det var för varmt för att gå hem med min sweatshirt.

Här är tshirten jag fick, den strålar ut lite 80tals-känsla:

 
Jag älskar pappa-tshirts. Ni vet sådana där stora, gamla, underbart slitna tshirtar som låg i pappas garderob när man var liten, som man alltid norpade åt sig när man skulle sova? Och så luktade de pappa, sådär gott och perfekt. Åh, de är så mysiga♥ /Nadine.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0