Detaljerad beskrivning om ett dygn.

Hej, Angelica här!
Igår var en sååå lång dag. Klockan sex på morgonen steg jag och och gick sedan till jobbet runt åtta. Vi gick runt och plockade skräp i skarpnäcks men efter ett tag la vi oss på sportfältet och solade. 
Vi spelade basket ochjag och Dalia var så klumpiga, haha! Eller jag skulle visa mina icke-kunskaper i fotboll genom att passa bollen till Dalia. Jag råkar istället sparka bollen rakt upp i ansiktet på en äldre man. Och sedan dribblade(basket) Dalia och råkar på något sätt knuffa till (eller dribbla in i) samma man! Haha så hans klockan flyger ner i marken. Stackarn.. Värsta offret.

Igår slutade alla i min och Dalias arbetsgrupp. Vi har dock två veckor kvar. Men som avslutsfirande grillade i :-)

Bild vid borden där vi grillade och lyssnade på musik. i körde även armbrytning och ja, Dalia ägde sönder mig - ska inte ljuga. Men psst... Hon är kampsportare(!)
Dalia och jag, kolla hennes ögon alltså!

Efter jobbet träffade jag Person och var med honom enda tills jag mötte upp mina syskon och åkte in till stan. 

På kvällen åkte jag och Nadine hem till våran kära killkompis Loke och firade hans 18årsdag tillsammans med hans släkt och vänner. Det var verkligen kul :-) Men när han skulle till Berns för att fira gick vi med våra 17 år på nacken vidare till Dalen där vi hängde med bl.a. Leyla. 

När kvällen led mot sitt slut mötte jag upp Person och vi gick hem till mig. Skönt med en prommis och vi somnade gott vid.. 05.00 ca... Herregud. 

Nu ska jag, Nadine och Leyla ut. KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0