Tillbaks från Frissan!!

Efter att varit lite ute på vift igår så drog jag till Medis och mötte Dalle. Han satt och spelade kort med sina kompisar och efter någon omgång ''Bluff'' så begav vi oss hem till honom. Imorse vaknade jag upp 07:50 hemma hos honom och drog till frisören för att möta Leyla. Vi båda hade tid kl 09:00, vi fick ett gratiserbjudande var förra veckan när hon färgade håret där. Det var någon naturliga syra från Iran och sedan en vanlig hårinpackning. Jag är inte så mycket för hårinpackningar och ''hair-care'' och allt vad det finns, men klart man inte tackar nej till en behandling som egentligen skulle kosta 300:-. Plus att det var roligt att göra någonting tillsammans med Leyla :-)
 
Efter frissan drog jag till Hässelby Strand på ett ärende och sedan drog jag till banken vid Globen på yttligare ett ärende och efter det promenerade jag hem. Planen fram tills Angelica smsade och sa att jag måste tvätta resten av alla lakan var att ta en dusch och sedan sova.. Men det får vi skjuta fram..
 
 
Jag alldeles nyvaken kl. 08.04 imorse..

/Nadine.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0