Romantisk utsikt.

Hej hej! Just nu sitter jag vid Mammas dator, min dator kraschade i förrigår.. Wawawa (tragedi-ljud*)
Dygnet som gått har jag spenderat i Lokes sällskap. Vi tog en lång promenad igår, åkte in till Slussen och han visade mig Mariaberget, efter det spatserade vi runt omkring i Söder och pratade om att flytta hemifrån och vem ens soulmate skulle bli.. Sedan visade han mig även Apberget. Jag har faktiskt aldrig varit upp på något av bergen! 
Efter att Loke hade råkat kliva med hela skon i en vattenpöl och vi hade suttit på Apberget ett tag så begav vi oss hem till honom. Idag sov vi ut och sedan åt vi en pannkaksbrunch ute på hans tomt i solen.
 
 
Den ljuva utsikten från Mariaberget. 
/Nadine.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0