Jimmy Cliff på Grönan 2012

I Onsdags var Jag, Nadine och vår storasyster på värdshuset Ulla Winblad tillsammans med Pappa, hans tjej Marja och hennes döttrar Lisa och Terese. 
Vi firade Lisa som fyller 18 år den 8 Augusti. Vi började med att skåla(alkoholfritt!) och äta gott. Efter middagen promenerade vi ner till Grönan och åkte lite attraktioner. 

Här stötte vi på Nadines två kompisar. Kommer inte ihåg vad det heter hehe, men trevliga var dem!
Vi satte oss och vilade fötterna en stund innan det blev dags att kolla på Jimmy Cliff!
Cliff på scenen! Supergrymt var det, och länge showade han. Skönt för själen, ont i fötterna.
Kändiskåt som jag är enligt Nadine ville jag ta bild med Johan Rheborg. Haha nemen jag diggar verkligen Solsidan så det var en kul grej bara!

Imorse vaknade jag upp hemma hos Klara och befann mig som vanligt på jobbet klockan 08.30.
Mådde så dåligt vid lunch att jag gick hem och åt. Det var även menat att jag skulle stannat hemma och vila för jag är så utsliten. Ingen sömn whatsoever. Men Jag tog mig i kragen och gick tillbaka. Pengarna är välbehövda och vi låg ändå bara i solen hela eftermiddagen, hehe.

Efter jobbet tvättade jag och jag blev klar nyss. Tog mig fyra timmar! Alla kläder är tvättade(!) typ.
Kram, Angelica.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0